Te plek - Reisverslag uit Moranbah, Australië van Erica Komrij - WaarBenJij.nu Te plek - Reisverslag uit Moranbah, Australië van Erica Komrij - WaarBenJij.nu

Te plek

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Erica

20 November 2013 | Australië, Moranbah

Het is gelukt om nog dezelfde dag naar Frasier eiland te gaan. Die middag moest ik om 14.00uur klaar staan voor de bus naar Rainbow beach om daar de nacht door te brengen.. De volgende morgen vroeg vertrokken we naar het grootste zand eiland ter wereld.. Helemaal bestaand uit zand en doordat het 13weken niet geregent had was het op sommige plekken lastig er door te komen.. Na een geweldige ervaring wat ik zeker niet had willen missen en nog een nacht in Rainbow beach kwam ik weer in Brisbane waar ik me klaar maakte voor de nacht. De volgende dag pakte ik de trein naar Okley een ander deel van Brisbane waar Scott en Claudy wonen een zus van Eli. Daar bracht ik de weekend door omdat Eli en Michelle een cursus daar hadden zorgde ik samen met Tony de grootvader (wiens vader oorspronkelijk uit Nijmegen komt) tijd met de kinderen door. Olivia van 2,5 en Eva van 10 maanden.. Zondag was mijn eerste ervaring met watersport en wel 3 sec op waterski's gestaan voor de rest de tijd in het water doorgebracht ipv erop.. Haha de tijd zal het leren :). Maandag vlogen we richting Moranbah om met de truc naar Clermont te rijden waar ze hun farm hebben.. Om weer terug in de outback te zijn geweldig maar het werk weet niet hoe lang ik het vol ga houden want ze zet me compleet als huisvrouw in terwiijl ze gewoon thuis is en het lijkt alsof er al weken niks is gebeurd.. Echt iets voor jou mem genoeg om schoon te maken.. Oook wil ze de tuin veranderen en daar ben ik gisteren veel mee bezig geweest.. Doordat ik weer in de outback zit totaal geen bereik met me telefoon en moet het van de supermarlt momenten hebben zoals deze.. Eva is echt een schatje en Olivia een duiveltje maar daar weet ik wel raad mee al is het lastig met Michelle in de buurt.. Morgen zijn ze een hele dag weg en hoop ik met David, Eli's jongste broer op te kunnen trekken die ook op de boerderij werkt en zo toch mijn skills wat kan uitbreiden..

Zal nu wel weer een tijd duren voordat er weer een berichtje komt vanwege het eentonige werk wat ik nu doe en door geen bereik..

Liefs

  • 20 November 2013 - 08:56

    Binnie:

    Hallo Erica,

    Ik lees je verhalen met plezier, je heb het toch maar even gedaan.
    Ik bekijk je foto's met een lach, ja dat is echt Erica.
    Je bent een bikkel, dat je alles aanpakt wat je tegen komt, zo ook dit saaie eentonige werk
    waar je op dit moment het mee moet doen. Ik weet dat je daar ook weer de leuke dingen uithaalt en positief blijft met de wetenschap dat het maar voor 'even' is.
    Veel plezier de komende tijd.

    Liefs Binnie

  • 20 November 2013 - 14:27

    Coby:

    HEY COWGIRL

    Was je niet vergeten hoor!!!Alle mooie verslagen gelezen
    En wat heb jij in die korte tijd al veel meegemaakt en geleerd!!!
    Ik lees in het laatste verslag dat je niet helemaal op je plek voelt en bent
    maar tussen de regels door lees ik ook wel weer dat je toch ook wel leuke momenten mee maakt,
    die moet je vasthouden.
    Ik neem daarom mijn petje af dat je je er zo goed door heen slaat en het neemt zoals het is.
    En soms moet je een beetje nemen en geven en gaan dingen anders dan dat je je had voorgesteld.
    Ik zie al weer uit naar je volgende verslag, spannend wat je allemaal mee maakt in een vreemd land zover weg!!!TOPPER HOOR!!!liefs en dikke tuut ut Ljouwertxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erica

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 10101

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2013 - 27 Oktober 2014

Down Under

Landen bezocht: