First days - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erica Komrij - WaarBenJij.nu First days - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erica Komrij - WaarBenJij.nu

First days

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Erica

01 November 2013 | Australië, Sydney

Hier alweer een verslagje.

Vanaf Hongkomg zijn we in 8,5uur naar Sydney gevlogen en om 9.00uur stond ik in het Base.. Waar ik pas vanaf 14.00uur in de kamer kon.. Ik had flink last van een jetlag en de hele dag geslapen daardoor was ik de volgende dag wel van mijn jatlag af.. De eerste dagen was het moeilijk contact maken omdat er veel 2tallen zijn.. Gisteren ben ik mee geweest naar de gratis strand BBQ @ Bironbeach.. Het was geweldig wat een ervaring en een mooie omgeving hier.. Gisteravond sloeg de eenzaamheid toe maar vannacht is er nog een meisje bij gekomen op de kamer en schrik niet we slapen met 4 nederlanders en 2 fransen die geen woord engels spreken.. De 2jongens doen ook mee met de outbackcursus.. Vandaag ben ik op stap met Laura een meid uit Breda die hier ook alleen is en eerst samen ontbeten en boodschappen gedaan voor deze avond.. Nu zitten we bij een reisbureau om haar 34dagen hier invulling te geven.. Erg leuk en maandag wordt ik opgehaald om 6.30 opgehaald voor de outback.. Ik kijk er erg naar uit want ben Sydney beu.. Niks voor mij een grote stad. Ik kijk uit naar het platteland..

Ps geen branden gezien vanuit het vliegtuig dus zorgen daarover zijn niet nodig.!

Liefs

  • 01 November 2013 - 07:38

    Cora :

    Fijn dat je goed bent aangekomen en leuk dat er meer nederlanders zijn op de kamer.
    Veel plezier de komende dagen en voor maandag succes, zet hem op!

    Veel liefs XXX

  • 01 November 2013 - 10:45

    Erna:

    Goed te horen dat je goed bent aangekomen. Fijn dat er ook meer nederlanders zijn. O ja vandaag gesprek met Marjan (foto laten zien), dus je hoor nog van me. Veel plezier daar en succes maandag.

  • 06 November 2013 - 07:57

    Adrie:

    Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je doet! Ben benieuwd na je volgende verslag.

  • 07 November 2013 - 22:16

    Nienke:

    Hoi Erica,

    leukleuk...het eerste echte berichtje uit Australië. Nederlanders kom je altijd en overal tegen, blijkt maar weer. Gezellig dat je er al op uit bent getrokken. Hoe is de outback? Ben reuze benieuwd ;)
    Mijn weekje met Siets en Mir zit er weer bijna op...we hebben veel steden bezocht. Mijn weblog volgt snel...haha. Geniet daar in Australië. Veel liefs, Nienke

  • 08 November 2013 - 15:24

    Grietje:

    Hey Erica, Als ik het goed begrepen heb, ben je nu op de plek waar het moet gebeuren! Geniet van alles!! Succes. Ben benieuwd naar weer een nieuw verslag en foto's?!
    grietje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erica

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 10099

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2013 - 27 Oktober 2014

Down Under

Landen bezocht: