Over de helft! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Erica Komrij - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Erica Komrij - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Erica

29 Oktober 2013 | Hong Kong, Hongkong

Na aardig wat storm overdag was het rond de tijd dat ik ging vliegen aardig rustig.. Nynke, Shadira en Barbara hebben me vergezeld tot 19.00uur want moest om 19.10 bij de gate melden.. Na een mooi maar ontroerend afscheid ben ik mijn reis alleen gaan vervolgen.. Na wat vertraging op Schiphol en nog wat turbelentie ben ik geland in een nog stormig London Heatrow.. Meteen door naar de volgende vlucht en kon meteen instappen, weer wat vertraging maar na 11uren en 8minuten zijn we dan nu op Hongkong China.. Nu even wachten tot ze het vliegtuig schoon gemaakt hebben en wat kerosine erin ga ik van de eerste helft achterin gezeten te hebben mijn volgende 9uren net achter de vleugel vervolgen.. Dit keer wel bij het raam.. De eerste helft is om gevlogen want heb 9 van de 11uren geslapen en kan nu dus uitgerust mijn reis vervolgen.. Het is schitterend hier we zitten tussen de bergen omringd door wolkenkrabbers rond het vliegveld.. Een minuut voordat we de grond raakten zagen we ook een landingsbaan eerder leek het dat we op het water gingen landen..

Dit bericht komt eerder dan verwacht maar als er tijd en wifi is wat anders te doen..

Tot een volgende

  • 29 Oktober 2013 - 12:23

    Nynke Vrijburg:

    Fijn dat je al in hong kong bent, ik heb zeker an je gedacht. En fijn dat slapen lukte

    Ik vond het fijn om tot Schiphol mee te mogen.

    Liefs en dikke kus,
    Nynke

  • 29 Oktober 2013 - 13:27

    Truida:

    Fijn dat ondanks de weersomstandigheden het eerste deel van je vlucht zo goed verlopen is. Nu hopen dat de rest van de vlucht ook zo goed gaat. Bedankt voor het snelle bericht, en nu mar hopen dat je binnenkort weer tijd en WIFI hebt om het vlogende bericht te schrijven. We kijken er zeker naar uit.

    Groeten van je Canadeze familie.

  • 29 Oktober 2013 - 16:43

    Nienke:

    Wow....zo snel al een berichtje. Onvoorstelbaar dat je nu al bijna aan de andere kant van de wereld bent.
    Goede reis! XX

  • 29 Oktober 2013 - 17:16

    Marjan:

    Whou super dat dit ging.,een goed begin is het halve werk.,

  • 29 Oktober 2013 - 18:40

    Coby:

    Fijn dat de eerste helft van je grote onderneming zo voorspoedig verloopt.
    Genieten dus bij ut raampie!!!!xxx

  • 30 Oktober 2013 - 10:39

    Erna :

    Bedankt voor je snel berichtje. Hoop dat rest ook spoedig verloopt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erica

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 10098

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2013 - 27 Oktober 2014

Down Under

Landen bezocht: