Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Erica Komrij - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Erica Komrij - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Erica

14 Oktober 2013 | Nederland, Veenwouden

Wat leuk dat jullie mij allemaal volgen tijdens mijn reis, ik waardeer dit enorm en zal dan ook proberen deze blog ook bij te houden.

Het is bijna zover en dan gaat mijn reis naar Down Under beginnen.. Ik heb er erg veel zin in al nemen de zenuwen nu wel toe (alleen maar gezonde zenuwen). Alle voorbereidingen die ik kan treffen heb ik volgens mij wel getroffen..

Deze week nog even lekker rustig aan en volgende week weer de hectiek mijn feestjes en dan gaan.. Enkele vrienden brengen me dan naar Schiphol en dan ga ik het grote avontuur echt aan..

Ik kom de 30ste aan en de 31ste begint mijn cursus tot cowboy-girl dus zal even wachten zijn op het eerste bericht.. Wachten zal altijd beloond worden met weer een mooi verslag! (hoop ik dan maar)

PS: Je kunt je natuurlijk altijd aanmelden voor de mailingslijst zodat je geen verslag gaat missen..

Liefs


  • 14 Oktober 2013 - 10:23

    Jeanet Dolstra:

    Stoer hoor, meissie

    dat wordt dus meteen de eerste week blaren kweken
    dus sudocreme mee voor op de billetjes?
    en tijgerbalsem voor oa de kuiten?
    Geniet maar lekker van de voorbereiding kriebels

    LFS Jeanet

  • 14 Oktober 2013 - 11:20

    Nienke :

    Joehoe! Eerste verslag is een feit.
    Geniet van deze rustige week, alle laatste voorbereidingen en feestjes.
    Ik hoop je vooraf nog even op Skype te spreken :) XX

  • 14 Oktober 2013 - 19:06

    Coby:

    Nu maar even diep adem halen!!!!!meissie en geniet niet nog maar even van:
    Het mooie Hollandse herfstweer(bah)!!!je eigen bedje enz. En zo kan ik nog wel even doorgaan!!!! Maar probeer ondanks de spanning(gezonde spanning) te genieten van je afscheid!!!!feestjes!!!!
    JE BENT EEN KANJER!!!!dat je dit aandurft en onderneemt!!xxxCoby

  • 14 Oktober 2013 - 22:24

    Nynke:

    Het aftellen is inderdaad echt begonnen.
    Ik vind het zo stoer wat je gaat doen.
    Ik ben super trots op je.

    Liefs en xx
    Nynke

  • 26 Oktober 2013 - 15:34

    Binnie:

    Hallo Erica, hier een gedicht voor jou.

    Het leven een bijzondere reis
    Iedereen begint de reis,
    bestemming onbekend,
    misschien heel ver weg,
    misschien heel dichtbij.

    Een reis waarin alles kan,
    mensen stappen in,
    maar mensen stappen ook weer uit.

    Een reis met verschillende gevoelens,
    Een reis met verschillende bedoelingen.

    Vol met actie en avontuur,
    of liever vol met geluk.

    Het is een reis met al het mogelijke,
    maar onthoud goed,
    dat je reis zo over kan zijn,
    leef dus vandaag en niet morgen.

    succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erica

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 10112

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2013 - 27 Oktober 2014

Down Under

Landen bezocht: